Na jakie oferty franczyzowe warto zwrócić uwagę?

Jeśli interesuje cię franczyza, która może przynieść ci dobry dochód, a przy tym pozwala działać w branży odzieżowej, kliknij link https://gpoland.com.pl/. Zapoznaj się z ofertą firmy GPoland, która od ponad 30 lat zapewnia swoim klientom dostęp do topowych marek odzieżowych z całego świata!

Czy warto dziś sprzedawać odzież?

Mogłoby się wydawać, że rynek odzieżowy jest branżą, w której szanse na dobry zarobek są bardzo małe. Ogromna konkurencja sprawia, że trudno przebić się z ofertą i znaleźć klientów na sprzedawane produkty. Jest tak rzeczywiście, zwróć jednak uwagę, że GPoland skupia się na określonej grupie odzieży, jednocześnie kierując swój asortyment do ściśle określonej grupy odbiorców. Markowe ubrania wysokiej jakości zawsze znajdą nabywców. Oczywiście trzeba do nich trafić z odpowiednią ofertą, dobrą lokalizacją sklepu oraz właściwą obsługą.

Franczyza umożliwia ci skorzystanie z know how

Samodzielnie trudno budować dziś swoją pozycję na rynku odzieżowym, dlatego bardzo dobrym rozwiązaniem może okazać się franczyza. Decydując się na GPoland możesz liczyć na szereg korzyści i pomoc, zwłaszcza w początkowym okresie współpracy, kiedy jest ci ona najbardziej potrzebna. Franczyzodawca pomoże ci m.in.:

  • znaleźć odpowiednią lokalizację sklepu;

  • negocjować umowę najmu;

  • zdecydować o formie sklepu (monomarkowy, czy zapewniający klientom dostęp do produktów wielu marek);

  • odpowiednio zaaranżować sklep.

Możesz liczyć także na przeszkolenie związane z umiejętnościami sprzedażowymi. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, z GPoland określisz również koszt inwestycji. Nie zaskoczą cię nieprzewidziane wydatki, dlatego dość dokładnie będziesz mógł ocenić, na jakie zyski i kiedy możesz liczyć.

Sklep mono- czy wielomarkowy?

Sklep monomarkowy oferuje produkty jednej marki, natomiast w wielomarkowym prezentujesz asortyment wielu topowych projektantów i domów mody. Która opcja jest bardziej korzystna? To zależy od kilku czynników, a przede wszystkim od liczby potencjalnych klientów w obydwu przypadkach, a także od konkurencji.

Sklep monomarkowy odwiedzą klienci wierni (niekiedy od lat) jednej marce. Będzie to właśnie twój sklep, jeśli przedstawisz ciekawą ofertę i nie będziesz mieć w najbliższej okolicy konkurencji. Wówczas możesz liczyć na grono stałych klientów. Z kolei sklep wielomarkowy przyciągnie więcej potencjalnych klientów, ale niekoniecznie takich, którzy do ciebie wrócą – tu kluczowa jest lokalizacja.

Author: bagatela10.pl